Handelsbetingelser

Peder Syv Aftensskole CVR.nr. 42867829

Kontaktoplysninger
Aftenskoleleder, Anne Klein info@pedersyvaftenskole.dk

Kursusprisen er anført ved de enkelte hold.
Ved hold i Roskilde er der en særlig pris for pensionister, efterlønsmodtagere og arbejdsledige. Den nedsatte pris er kun gældende for deltagere bosiddende i Roskilde Kommune.

Betaling
Du kan betale med MobilePay, via netbank, eller besøge kontoret hvor du kan betale med kontant eller med MobilePay.

Afmelding
Fortryder du din tilmelding, kan tilbagebetaling finde sted indtil 14 dage før kursusstart. Manglende betaling er ikke gældende som afmelding.

Aflysning af hold
Hvis et hold bliver aflyst pga. for få tilmeldinger, undervisers forfald eller af lignende årsag vil indbetalt kursusgebyr blive tilbagebetalt.

Forbehold
Vi tager forbehold for ændringer i undervisningsplanen, f.eks. skift af underviser, udsættelse af kursusstart, flytning af undervisningssted m.m. samt eventuelle trykfejl. I tilfælde af aflyst undervisningsgang vil du som udgangspunkt blive tilbudt erstatningsundervisning.

Hvis kurset/arrangementet efter holdstart må aflyses på grund af krig, naturkatastrofer, terror, strejker, snestorm eller epidemier betragtes dette som force majeure, hvormed retten til erstatningsundervisning eller tilbagebetaling af kursusgebyr bortfalder.